کد خبر: 189233
A

ناصر امانی: بعد از ۸ تیر همه چیز متوقف نشود!

عضو شورای اسلامی شهر تهران با ذکر سه سوال از شهرداری تهران در مورد عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک، ابراز امیدواری کرد گزارش‌ها و فعالیت‌های شهرداری تهران بعد از انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیر متوقف نشود.

ناصر امانی: بعد از ۸ تیر همه چیز متوقف نشود!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران، در واکنش به گزارش محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: درباره سه موضوع تذکر می‌دهم که امیدوارم مدنظر آقای هرمزی و شهرداری تهران قرار بگیرد. مورد اول درباره زیرساخت‌ها است. اگر زیرساخت‌های برقی سازی ناوگان حمل و نقل در تهران آماده نباشد بعد از مدتی دچار مشکل خواهیم شد؛ یعنی ۲۰۰ تاکسی فعال شده و هر ماه اضافه شود، اتوبوس برقی هم وارد شود اما ایستگاه های شارژ برق مورد نیاز این سامانه که قرار است با این حجم در تهران فعال شود را آیا پیش بینی کرده‌اند؟ کجاست و توسط چه مچموعه ای عملیاتی می‌شود؟ اگر این زیرساخت‌ها آماده نباشد بعدا متوقف می‌شوند و مطلوب ما و شهرداری نخواهد بود.

او ادامه داد: دوم نحوه واگذاری تاکسی‌هاست. ۲۰۰ تاکسی که دیروز به تاکسیرانان واگذار شده، واقعا واگذار شده یا امانتی دادند که فعلا حرکت کنند؟ اگر واگذار شده، این یک میلیارد و دویست میلیون تومان که از سه بخش تامین‌ می‌شود یعنی  یک بخش آورده تاکسی‌ران، دوم وام شهرداری و سه وام از محل ماده ۱۲ واقعا اجرایی شدند؟ یعنی وزارت نفت  به این ۲۰۰ نفر این مبلغ را پرداخت کرده و وام‌ها پرداخت شده یا هنوز در حال مذاکره است و تاکسی‌ها به شکل امانی راه افتادند و قرار است قراردادش را ببندند؟ اگر بعد از ۸ تیر اینکار متوقف شود مطمئنا نتیجه معکوس دارد.

وی با اشاره به مساله پایانه شرق گفت:  سه سال است که قرار بوده پایانه شرق تکمیل شود. خواهش می کنم رونمایی نکنید و بگذارید  کامل شود و بعد افتتاح و بهره برداری کنید. اگر رونمایی کنید و دو ماه متوقف باشد معلوم نیست ظرف مدت دو ماه به بهره برداری برسد یا نرسد و این شائبه‌هایی ایجاد می کند. اجازه بدهید شرکت بهره برداری مترو آنجا را کامل کند و وقتی به صددرصد آمادگی رسید هر وقت باشد که افتتاح شود حتما دست آورد بزرگی برای شهرداری، شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران

 

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر