کد خبر: 187761
A

سخنگوی قوه قضاییه: پرونده فساد در فوتبال در مرحله احضار متهمین است

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری:نسبت به صدور تامین مناسب برای متهمین اقدام خواهد شد امیدواریم با تحقیقاتی که صورت می گیرد در کمترین زمان لازم بتوانیم نتایج آن را به مردم اعلام کنیم

سخنگوی قوه قضاییه: پرونده فساد در فوتبال در مرحله احضار متهمین است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه امروز ۸ خرداد با حضور خبرنگاران آغاز شد.

وی در ابتدا ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، گفت: این شهید عزیز قریب به چهل سال از عمر خود را در راستای احقاق حقوق مردم با تلاش مجاهدگونه در مناصب بسیار حساس در دستگاه قضایی سپری کردند و درهرجایی که حضور داشتند منشا برکات عظیمی گشتند.

وی افزود: فقدان ایشان برای همه ما دردناک و مصیبت‌زا است و امیدواریم به برکت وجود مقام معظم رهبری این درد جانکاه التیام پیدا کند.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وقوع اتفاقات متعدد در خرداد افزود: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر به دست فرزندان غیور این مملکت است و در ادامه ۱۴ خرداد را در پیش داریم که مصادف با رحلت امام خمینی(ره) است که در دوره جدید با شخصیت و نگاه فقهی خود نگاه نوینی را به اسلام بخشیدند و اسلام ناب محمدی را در دنیا زنده کردند.  در ۱۴ خرداد در عین اینکه جهان اسلام در غم و اندوه از دست دادن امام خودش مصیبت‌زده بود، خلف شایسته‌ای از سوی نمایندگان خبرگان انتخاب شد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مقام معظم رهبری رسیدند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درخصوص اقدامات دستگاه قضا درباره کوه‌خواری در لواسان، گفت: یکی از ماموریت های مهم قوه قضاییه موضوع رفع تصرفات اراضی ملی است و قوه قضاییه در این زمینه از همه ظرفیت‌های خود استفاده کرده و در سال های گذشته رییس قوه به عنوان پیشتاز این مسئله در جایی که در تصرفات قوه قضاییه بود دستور دادند و رفع تصرف در سواحل اتفاق افتاد و در راستای ان بخش های دیگر هم به میدان آمدند.

وی افزود: بیش از ۲۰ هزار پرونده درخصوص اراضی ملی و منابع طبیعی در سال گذشته رسیدگی شده و موجب محکومیت ۲۰ هزار و ۴۴۰ نفر شده و ۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت المال اعاده شده است. کوه خواری در لواسان را درحال پیگیری هستیم و به محض اینکه اطلاعات تکمیل شود اطلاع رسانی می‌کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال، گفت: براساس اخرین پیگیری ها الان پرونده در مرحله احضار متهمین است و نسبت به صدور تامین مناسب اقدامات لازم به عمل می‌آید. امیدواریم با پیگیری‌ها بتوانیم در کمترین زمان لازم  به مردم جزئیات را اعلام کنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر