کد خبر: 179526
A

صادقی، عضو شورای شهر: با وجود گذشت ۶ ماه از حمله سایبری به سامانه های شهرداری، مشکلات هنوز ادامه دارد

صادقی، عضو شورای شهر تهران گفت: با انتقاد از عدم موفقیت‌ها در حوزه هوشمندسازی شهرداری تهران گفت: در این حوزه نه‌تنها در برخی از حوزه‌ها پیشرفتی را نداشته‌ایم بلکه در برخی از موارد پسرفت‌هایی را هم شاهد بوده‌ایم. صادقی به حمله سایبری توسط هکرها به سامانه‌های شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: مدت زیادی از این حمله می‌گذرد اما همچنان ما با چالش‌ها و مشکلاتی در حوزه هوشمندسازی روبرو هستیم و نیاز است که در این موضوع از سوی مسئولان شهرداری رسیدگی شود.

صادقی، عضو شورای شهر: با وجود گذشت ۶ ماه از حمله سایبری به سامانه های شهرداری، مشکلات هنوز ادامه دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد صادقی صبح امروز در جریان دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر بنده در جلسه امروز به حوزه هوشمندسازی شهر بر می‌گردد، چرا که با آغاز دوره ششم مدیریت شهری، شورا توجه ویژه‌ای را به موضوع هوشمندسازی داشته و به تبع آن کمیته هوشمندسازی شکل گرفته است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ وی با انتقاد از عدم موفقیت‌ها در حوزه هوشمندسازی شهرداری تهران گفت: در این حوزه نه‌تنها در برخی از حوزه‌ها پیشرفتی را نداشته‌ایم بلکه در برخی از موارد پسرفت‌هایی را هم شاهد بوده‌ایم.

صادقی به حمله سایبری توسط هکرها به سامانه‌های شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: مدت زیادی از این حمله می‌گذرد اما همچنان ما با چالش‌ها و مشکلاتی در حوزه هوشمندسازی روبرو هستیم و نیاز است که در این موضوع از سوی مسئولان شهرداری رسیدگی شود.

 

وی تصریح کرد: با وجود گذشت 6 ماه از تصویب لایحه خدمات غیرحضوری و درگاه واحد در این حوزه هنوز اتفاقات خوبی صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران به پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و افزود: بر اساس توافق صورت گرفته فی‌ما‌بین شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی سیستمی راه‌اندازی شد که حق بیمه به صورت غیرحضوری و سیستمی پرداخت شود اما در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته، مجدداً حق بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی پرداخت نمی‌شود و این می‌تواند زمینه ایجاد تخلفات و فساد را فراهم کند.

صادقی ادامه داد: سامانه‌های حوزه‌های کمیسیون ماده 7 و 20 نیز در حال حاضر با مشکلاتی روبرو هستند. همچنین سامانه آتش‌نشانی با مشکلات زیادی همانند سایر سامانه‌های شهرداری روبرو است.

وی گفت: با توجه به اختلال در سامانه‌های شهرداری تهران عوامل اجرایی در مناطق نیز بهانه کار نکردن خود را اختلال در این سامانه‌ها عنوان می‌کنند و همین امر باعث گلایه شهروندان شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر