کد خبر: 173507
A

تلویزیونی که برای دعوت از میهمانان شب یلدا پول‌های کلان خرج می‌کند، چگونه می‌تواند مرجع موثر در بالا رفتن مشارکت انتخاباتی باشد؟

برای بالا بردن سهم مشارکت سیاسی در کلانشهرها نحوه رفتار صداوسیما شاید به اندازه رفتار دولت و شورای نگهبان اهمیت دارد.

تلویزیونی که برای دعوت از میهمانان شب یلدا پول‌های کلان خرج می‌کند، چگونه می‌تواند مرجع موثر در بالا رفتن مشارکت انتخاباتی باشد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برای بالا بردن سهم مشارکت سیاسی در کلانشهرها نحوه رفتار صداوسیما شاید به اندازه رفتار دولت و شورای نگهبان اهمیت دارد.

وقتی صداوسیما تریبون یک‌طرفه یک سلیقه سیاسی باشد و بین مخاطبان دیوار بکشد، نمی‌تواند عموم مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند.

متاسفانه آب رفتن میزان مخاطبان تلویزیون در چندسال اخیر ضربه مهلکی به میزان اثربخشی آن زده است. حالا همان سازمان عریض و طویل را داریم که خیلی گران اداره می‌شود ولی از میزان اثر مثبتش کاسته شده است. تلویزیونی که مجبور است برای دعوت از میهمان‌های شب یلدا پول‌های کلان خرج کند، چگونه می‌تواند مرجع موثر در بالا رفتن مشارکت انتخاباتی باشد؟ این صداوسیما اگر برای انتخابات اسفند کار منفی نکند و تریبون ملی‌اش را به کج‌راهه نبرد، کافی است.

منبع: فرهیختگان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر