کد خبر: 170177
A

کلاهبرداری به اسم تاکسیرانی

رانندگان تاکسی مراقب کلاهبرداری تلفنی با عنوان معوقه بیمه تکمیلی باشند. در روزهای اخیر نوع جدیدی از کلاهبرداری تلفنی با عناوینی مانند: "پرداخت معوقات بیمه" و "بیمه تکمیلی" به مراکز پلیس فتا گزارش شده است‌. ظاهرا جامعه هدف این کلاهبرداران رانندگان تاکسی در تهران و برخی از شهرهاست

کلاهبرداری به اسم تاکسیرانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رانندگان تاکسی مراقب کلاهبرداری تلفنی با عنوان معوقه بیمه تکمیلی باشند.

در روزهای اخیر نوع جدیدی از کلاهبرداری تلفنی با عناوینی مانند: "پرداخت معوقات بیمه" و "بیمه تکمیلی" به مراکز پلیس فتا گزارش شده است‌. ظاهرا جامعه هدف این کلاهبرداران رانندگان تاکسی در تهران و برخی از شهرهاست.

جالب این است که این افراد دسترسی به تلفن، آدرس خانه و نام رانندگان تاکسی دارد. یکی از رانندگان تاکسی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: «با من تماس گرفتند و گفتند که معوقه بیمه دارید باید ۷۵۰هزار تومان به عنوان معوقه بیمه تکمیلی بپردازید. آنقدر هول شدم که سریع پول را پرداختم. کلاهبرداران اعلام کردند که کارت هوشمند برایم ارسال می‌کنند. شماره حسابی که پول را به آن پرداختم متعلق به یک پزشک بود.»

این در حالی است که هر دو سال یکبار کارنامه رانندگان تاکسی در تهران تمدید می‌شود. از سوی دیگر حکم کار و عوارض را سالی یکبار پرداخت می‌کنند و بیمه تکمیلی رانندگان رایگان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر