کد خبر: 159871
A

قاضی قلابی در ساری دستگیر شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش و رصد اطلاعاتی مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران، فردی که با جعل عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد، دستگیر و روانه زندان شد.

قاضی قلابی در ساری دستگیر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از دستگیری فردی با عنوان قاضی قلابی خبر داد و اظهار کرد: متهم خود را به عنوان قاضی معرفی کرده و ضمن فریب مردم و وعده هایی مانند حل و فصل پرونده ها و تاثیرگذاری در تصمیم مقام قضایی و همچنین استخدام فرزندان آنان در دادگستری، از مراجعین به دادگستری قبل از ورود به اماکن قضایی اخاذی می کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.

 اکبری تاکید کرد: مردم شریف استان می توانند در صورت وجود هرگونه شکایت در این خصوص، به حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران در خاتمه به اشخاصی که قصد سوء استفاده و کلاهبرداری از مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی استان را داشته باشند هشدار داد که نظارت کامل توسط نهادهای نظارتی صورت گرفته و در صورت شناسایی برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر