کد خبر: 155219
A
شهرداری تهران مدعی شد:

کافه های شهرک اکباتان را به خاطر شکایت مردمی، آلودگی صوتی و نا ایمن بودن تخریب کردیم

در روزهای گذشته ۸ کافه در شهرک اکباتان تخریب شده بود‌ بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ جمع‌اوری کافه‌های شهرک اکباتان بر اساس حکم دادستانی و با توجه به درخواست مکرر اهالی و ساکنین بلوک‌های اطراف بازارچه بوده است.

کافه های  شهرک اکباتان را به خاطر شکایت مردمی، آلودگی صوتی و نا ایمن بودن تخریب کردیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روح اله حیدرزاده شهردارناحیه۶ درباره دلایل تخریب کافه های شهرک اکباتان مدعی شد:  این اقدام بر اساس حکم دادستانی و با توجه به  درخواست مکرر اهالی  و ساکنین بلوکهای  اطراف بازارچه و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و با هماهنگی یگان حفاظت ، کلانتری۱۳۵ آزادی و ارگان‌های  اجرایی و امدادی صورت پذیرفت.

حیدرزاده در همین راستا توضیح داد: این سازه ها، حدود هشت سال پیش به صورت غیر فنی و غیرمجاز، با کاربری کافه  ساخته شده بود و با توجه به عدم رعایت موارد فنی و ایمنی ، به سازه هایی نا امن با ریسک مخاطرات بالا تبدیل گشته و علاوه بر این با ایجاد آلودگی های صوتی و محیطی بویژه در شب،  باعث سلب آسایش شهروندان و اهالی اکباتان شده بود.

بر اساس همین گزارش، حکم اجراشده شامل  هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر