ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: مهران مدیری در ماههای اخیر بخش اعظمی از اموال خود را در «قمار» باخته/ در جلسات خصوصی علیه نظام حرف میزد/ اجرای برنامههای خود را پس از آبان ۹۸ مشروط به حضور خود و میهمانانش با لباس مشکی کرده بود
ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه در گزارشی با اشاره به اعتراض های هنرمندان پس از مرگ مهسا امینی مدعی شد: یکی از همین سلبریتیها که درآمد میلیاردی از مجریگری در تلویزیون دارد، در ماههای اخیر بخش اعظمی از دارایی و اموال خود را در شرط بندی و قمار از دست داده است. گفته شده که وی از گذشته مشهور به «پولدوستی» بود، به طوریکه برای اجرای برخی برنامهها با تهیهکنندگان شرط میگذاشت که باید حداقل مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در حساب شخصیاش باشد تا با آرامش ذهنی بتواند برنامه اجرا کند.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسللمی در گزارشی مدعی شد: یکی از همین سلبریتیها که درآمد میلیاردی از مجریگری در تلویزیون دارد، در ماههای اخیر بخش اعظمی از دارایی و اموال خود را در شرط بندی و قمار از دست داده است. گفته شده که وی از گذشته مشهور به «پولدوستی» بود، به طوریکه برای اجرای برخی برنامهها با تهیهکنندگان شرط میگذاشت که باید حداقل مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در حساب شخصیاش باشد تا با آرامش ذهنی بتواند برنامه اجرا کند. بهرغم این مسئله، اما در ماههای اخیر، او درگیر باندهای قمار و شرطبندی شده و به صورت متوالی بخش زیادی از دارایی خود را از دست داده تا حدی که مجبور شده است برخی از اموال خود را که روی آن شرط بسته و قمار کرده بود، بفروشد.
بنابرگزارش دیده بان ایران؛ فارس در ادامه مدعی شده: او که به طرز وحشتناکی به بازی پوکر معتاد شده است، طی ماههای اخیر به دلیل از دست دادن ثروت و دارایی خود در فضای زندگی شخصی نیز دچار مشکلات عدیده شده بود که برخی اشخاص و چهرهها به کمک او آمده و ماهانه مبلغی به وی میدادند که این مبلغ نیز چند وقتی است قطع شده و این موارد سبب شده است که او توان عقلانی زندگی را از دست داده و جایگاه خود را تخریب کند. در عین حال، این بازیگر و مجری از سال ۹۸ تاکنون مواضع تندی در جلسات خصوصی و حتی برنامههای تلویزیونی علیه نظام گرفته بود تا حدی که اجرای برنامههای خود را پس از اتفاقات آبان سال ۹۸ مشروط به حضور خود و میهمانان برنامه با لباس مشکی در صحنه کرده بود. برخی منابع رقم قرارداد او با یک فروشگاه معروف برای تبلیغات را ۲۳۷ میلیاردتومان ذکر میکنند! متولیان این نوع قراردادها باید روشن و شفاف درباره آن به مردم گزارش بدهند و معلوم کنند با تبلیغات این افراد چه تغییر یا منفعتی در سازمان و تشکیلات آنان رخ داده است.
این خبرگزاری در پایان نوشته است: معلوم است که این نوع قراردادها پشتصحنههای فسادآوری دارد. چرا پول مردم را به کسانی میدهید تا آن را در قمار به سایتهای خارج از کشور ببازند و بعد انتقام این آشفتگی در زندگی خود را با دعوت به اغتشاش از مردم بگیرند؟ این یک پرسش ساده است و پاسخ جدی میطلبد.