کد خبر: 195091
A

شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «درود بر فلسطین» در مراسم تحلیف + فیلم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «درود بر فلسطین» سر دادند.

شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «درود بر فلسطین» در مراسم تحلیف + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، امروز (سه‌شنبه نهم مردادماه) در جریان سخنرانی محمد باقر قالیباف، رئیس‌ مجلس شورای اسلامی، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حضور میهمانان داخلی و خارجی حاضر در مراسم تحلیف در صحن مجلس شورای اسلامی سر داده شد. 

مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۱۶ امروز در صحن مجلس آغاز شده است و «مسعود پزشکیان» در حضور مقامات و هیات‌های خارجی از بیش از ۱۱۰ نقطه جهان و جمع کثیری از مهمانان داخلی شامل مقامات لشکری و کشوری فعلی و سابق از جمله رؤسای قوا، اعضای شورای نگهبان، فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاه‌های دولتی و عمومی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دولتمردان سابق جمهوری اسلامی ایران، به کلام‌الله مجید سوگند یاد کرد. 

گفتنی است، نمایندگان مجلس در جریان سخنرانی مسعود پزشکیان که اظهاراتی را علیه صحبت‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا مطرح کرد، مجددا شعار «مرگ بر اسرائیل» و «درود بر فلسطین» را تکرار کردند. 

volumeVideo: 141.21M | durationVideo: 00:01:22
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر