کد خبر: 193904
A

اقراریان: بعضی‌ها ناکارآمدی خود را پشت دعواهای سیاسی پنهان می‌کنند

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، در مورد گروه‌های سیاسی، خطاب به شهروندان تهرانی، از تلاش برخی افراد ناکارآمد برای پنهان شدن پشت دعواهای سیاسی تذکر داد.

اقراریان: بعضی‌ها ناکارآمدی خود را پشت دعواهای سیاسی پنهان می‌کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدی اقراریان، رییس کمیته نظارت و حقوقی شورا، در طی دویست و پنجاهمین جلسه شورا اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در تاریخ اردیبهشت ۱۳۸۴ در جمع دانشجویان کرمانی فرمودند؛ «بنده دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را قبول ندارم، من این تقسیم بندی را غلط می دانم، نقطه مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست.

 
وی افزود: اما یک سخن با شهروندان تهرانی، خاصه جوانان عزیز و نسل جدید دارم. حیات گروه های سیاسی رادیکال و ستیزه جو که از آنها با عناوین گوناگونی نام برده می شود اما علاقه مند نیستم در صحن شورا نامی از آنها ببرم؛ در ایجاد دوقطبی های کاذب است. دو قطبی اصولگرا و اصلاح طلب از آنهاست تا ناکارآمدی خود را پشت دعواهای سیاسی پنهان کنند و از پاسخگویی عملکرد غیرشفاف که عملکردی قبیله سالارانه، مبنی بر سه گانه فامیل بازی، برچسب زنی و پرونده سازی است؛ فرار کنند. 
 
اقراریان گفت: پایان سیاسی این ‌گروه کوچک اما پرمدعا در وحدت و همدلی همه شهروندان تهرانی با وجود تفاوت های فرهنگی و سیاسی، نزدیک است. امروز آغازی است بر پایان این گروه کوچک و پر اشتباه که به دنبال مصادره پرچم انقلابی گری است. 
 
او خاطرنشان کرد: نکته پایانی اینکه جریان اصیل انقلاب مبتنی بر عقلانیت انقلابی، تا پایان می‌ماند و آینده را خواهد ساخت. شهروندان عزیز تهرانی بدانند آنها تا آخر نمی‌مانند. 
 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر