کد خبر: 193853
A

پزشکیان در صحن مجلس: نمی‌توان با اختلاف و دعوا کشور را اداره کرد/ دست به دست هم دهیم تا از بحران ها عبور کنیم

رییس جمهوری منتخب در صحن مجلس گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم؛ ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم.

پزشکیان در صحن مجلس: نمی‌توان با اختلاف و دعوا کشور را اداره کرد/ دست به دست هم دهیم تا از بحران ها عبور کنیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جلسه علنی امروز مجلس بعد از سه هفته تعطیلی تشکیل شد و مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب، در این جلسه حضور یافت.

او بعد از آنکه در حلقه نمایندگان و همکاران قدیمی خود قرار گرفت و به تبریکات آن‌ها پاسخ داد پشت تریبون رفت و گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم؛ امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث‌های مجلس مطرح کردم، کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا اداره کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران‌ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان تاکید کرد: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن‌ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند. با رأی مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیازهای مردم باشم.

وی در ادامه بیان کرد: تقوا از دیدگاه قرآن حرکت بدون خطا در همه حوزه‌ها است. اگر پول و پست و مقام ما را گول نزند، می‌توانیم حق را بگوییم و یار و یاور مظلومان باشیم. باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

رییس‌جمهوری منتخب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خدمتگزار مردم باشیم و مردم در انتخابات آمدند و مشت محکمی به دهان کسانی زدند که می‌گفتند مردم ایران پای صندوق‌های رای نمی‌آیند. ان‌شاءالله با هم بتوانیم مشکلات و گره‌های کشور را حل کنیم و شرمنده مردم نشویم.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر