کد خبر: 193018
A

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با اطاعت محض از ولایت فقیه به دنیا ثابت شده است

سرهنگ خلبان ستاد اسحاق یلا، گفت: امروز قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی برای دنیا ثابت شده و این اقتدار به سبب اطاعت محض از ولایت فقیه است و حرکت در این مسیر چراغ راه بسیار روشنی برای همه ماست.

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با اطاعت محض از ولایت فقیه به دنیا ثابت شده است

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آئین بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت شهید والامقام امیر سرلشگر خلبان «ایرج عیوضی» در مسجد امام حسن(ع) در شهرک ناصرآباد میرپنجی شهر آبیک برگزار شد.

در این مراسم سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، امام جمعه شهرستان آبیک، فرماندار شهرستان آبیک، فرمانده و رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز آبیک، فرمانده مرکز آموزش شهدای جواد نیا و خانواده محترم سرلشگر خلبان شهید عیوضی، مردم شهید پرور و مسئولین ادارات و کارکنان یگان های نظامی و انتظامی از سراسر استان قزوین حضور داشتند.

سرهنگ خلبان ستاد اسحاق یلا، فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک اظهار کرد: شهدای هوانیروز با قدرت ایمان در مقابل دشمن ایستادگی کرده و شهدا با علم و آگاهی این راه را انتخاب کردند که انتخاب این راه بهترین معامله با خدا بود.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی برای دنیا ثابت شده و این اقتدار به سبب اطاعت محض از ولایت فقیه است و حرکت در این مسیر چراغ راه بسیار روشنی برای همه ما است.

گفتنی است، شهید ایرج عیوضی از شهدای هوانیروز به تاریخ بیست و سوم تیر ماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در حین عملیات مورد هدف موشک قرار گرفته و به فیض شهادت نائل شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر