کد خبر: 192995
A

ادعای ارتش اسرائیل: آماده شدن برای ترور محمدضیف بسیار طول کشید و حمله بسیار دقیق بود

ارتش اسرائیل در واکنش به اخبار منتشر شده درباره بمباران به شهادت رسیدن جمع زیادی از مردم غزه در حمله هوایی به خان یونس گفت: آماده شدن برای ترور محمدضیف بسیار طول کشید و حمله بسیار دقیق بود بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل در بیانیه خود مدعی شد: ضیف و معاونش در زمان حمله در یک ساختمان بین منطقه المواصی و خان‌​​ یونس، در یک محیط غیرنظامی و نه در اردوگاه آوارگان فلسطینی قرار داشتند.

ادعای ارتش اسرائیل: آماده شدن برای ترور محمدضیف بسیار طول کشید و حمله بسیار دقیق بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل  در واکنش به اخبار منتشر شده درباره بمباران به شهادت رسیدن جمع زیادی از مردم غزه در حمله هوایی به خان یونس گفت: آماده شدن برای ترور محمدضیف بسیار طول کشید و حمله بسیار دقیق بود

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل در بیانیه خود مدعی شد: ضیف و معاونش در زمان حمله در یک ساختمان بین منطقه المواصی و خان‌​​ یونس، در یک محیط غیرنظامی و نه در اردوگاه آوارگان فلسطینی قرار داشتند.محمد ضیف فرمانده عزالدین قسام و رافع سلامه فرمانده تیپ خان یونس از اهداف عملیاتی اسرائیل بودند. 

در بیانیه ارتش اسرائیل امده است: ضیف و سلامه در یک محوطه غیر نظامی حصارکشی شده در محوطه ای با درختان و درختچه ها در یک منطقه باز با سقف اقامت کردند تا بتوانند با خیال راحت در آن مکان حرکت کنند. طبق اطلاعات هیچ گروگانی از ما همراه الضیف و سلامه وجود ندارد.

بنابر اعلام منابع حماس بیش از ١٣٠ فلسطینی در عملیات ترور محمد ضیف به شهادت رسیده‌اند. 

بیشتربخوانید: ادعای اسرائیل: فرمانده شاخه نظامی حماس و فرمانده تیپ خان یونس را هدف قرار دادیم

بیشتریخوانید: رادیو ارتش اسرائیل: هدف از بمباران اردوگاه خان یونس، ترور محمدضیف بود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر