کد خبر: 192891
A

امام‌جمعه قم: قدرت نظام در انتخابات به رخ جهانیان کشید/ مردم در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتند

سعیدی، امام جمعه قم:برگزاری انتخابات باشکوه مردمی و عزتمندانه ریاست جمهوری ایران و حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای، بی‌تردید مهر تایید دیگری بر دل‌بستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه قم: قدرت نظام در انتخابات به رخ جهانیان کشید/ مردم در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: ملت ایران حماسه‌ دیگری را رقم زدند و علایق و سلایق گوناگون زیر یک پرچم و در کنار یکدیگر پای صندوق رای آمدند تا سکان‌دار قوه مجریه کشور را برگزینند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سعیدی در ادامه افزود: برگزاری انتخابات باشکوه مردمی و عزتمندانه ریاست جمهوری ایران و حضور حماسی و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای، بی‌تردید مهر تایید دیگری بر دل‌بستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه قم همچنین اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده، و پس از ضایعه سنگین شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز با حضور اکثریت مردم و بدون هیچ اختلالی در ۲ دوره برگزار، و نهمین رئیس جمهور کشور مشخص شد.

آیت‌الله سعیدی با ارج نهادن به حضور پرشور و حماسی ملت ایران و تبریک به منتخب مردم خاطرنشان کرد: برای موفقیت رئیس جمهور منتخب، در حل مشکل‌های مردم به‌ویژه کاهش تورم و گرانی، تقویت ارزش پول ملی، بهبود اوضاع معیشتی و افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی دعا می‌کنیم.

خطیب جمعه قم در ادامه سخنان تاکید کرد: از همه قوا و دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم که به رئیس جمهور منتخب، برای وعده‌هایی که داده است یاری برسانند.

آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به ایام سوگواری امام حسین‌(ع) بیان داشت: تاسوعا و عاشورای حسینی محصور در یک مکان و زمان خاص نیست، بلکه آغازی بی‌پایان و طلوعی بی‌غروب است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: حضرت سید الشهدا آنچنان گرما و سوزی در دل‌ها قرار داده که گذشت زمان و حوادث، این سوز و حرارت را سرد نمی‌کند، و به فراموشی نمی‌سپارد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: عاشورا فرصت بی‌نظیری را برای روشن‌گری، بصیرت‌افزایی، معرفت‌افزایی، جهاد تبیین و شناخت دوست و دشمن فراهم آورده‌ است.

سعیدی اظهار کرد: در تاسوعا و عاشورا آن چه از طرف اهل‌بیت و آل علی‌(ع) رخ داد، حماسه و افتخار، و آن چیزی که از سوی حاکمان و مردم اتفاق افتاد نیز یک فاجعه بود.

امام جمعه قم در ادامه یادآور شد: علت حماسه روز عاشورا، انجام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و عامل وقوع این فاجعه هم، ترک این دو فریضه الهی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر