کد خبر: 192379
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۵۶:

دوقلوهای ایرانی بحث داغ مطبوعات آلمان شده اند

موج مخالفت با جدا کردن دوقلوهای بهم چسبیده ایرانی تیتر یک شماره امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۳۵۶ رورنامه اطلاعات است. روحانیون فدا کردن یکی از دوقلوها را قتل نفس دانسته اند. مردم هم گفته اند یکی از دوقلوها را فدای دیگری نکنید. پزشکی قانونی هم اعلام کرده است که عمل نباید انجام شود و باید صبر کرد.

دوقلوهای ایرانی بحث داغ مطبوعات آلمان شده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ موج مخالفت با جدا کردن دوقلوهای بهم چسبیده ایرانی تیتر یک شماره امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۳۵۶ رورنامه اطلاعات است. روحانیون فدا کردن یکی از دوقلوها را قتل نفس دانسته اند. مردم هم گفته اند یکی از دوقلوها را فدای دیگری نکنید. پزشکی قانونی هم اعلام کرده است که عمل نباید انجام شود  و باید صبر کرد.

این روزنامه جدولهای میزان افزایش درآمد معلمان را منتشر کرده که بر اساس طرح جدید هر معلم در ماه ۱۰ هزار ریال بیشتر دریافت خواهد کرد، و محل مدرسه، شرایط و کیفیت تدریس در میزان حق التدریس تاثیر دارد‌. تعیین ۷۶ ایستگاه تاکسی در تهران هم  خبر دیگر این جریده عصرگاهی است. ضمنا در سال جدید نیز از هر ۳ داوطلب یکی در دانشگاه‌ها پذیرفته خواهد شد.

IMG_20240708_070315_705

به صفحه سوم‌ روزنامه می رویم به خبری با عنوان دوقلوهای ایرانی بحث داغ مطبوعات آلمان شده اند بر می خوریم که متن خبر فوق را در ادامه ملاحظه می فرمایید؛

زندگی دوقلوهای بهم‌ چسبیده ایرانی و اینکه در صورت عمل جداسازی،  یکی از آنها باید قربانی دیگری شود بحث داغ خانواده ها و مطبوعات آلمان شده است.

روزی نیست که مطبوعات آلمانی در این مورد خبری نداشته باشند و عکس دو قلوها را چاپ‌ نکنند. نمایندگان خبرگزاری‌های معتبر جهان هر روز به سراغ فرستادگان موسسه اطلاعات و مجله جوانان در بن می روند و از آنها راجع به لاله و لادن سوال می کنند تا خبرهایی برای خبرگزاری‌های متبوعه خود بدست آورند. بسیاری از مجلات اروپایی نیز به نقل از خبرگزاری ها و نشریات آلمانی جریان زندگی عجیب دوقلوهای ایرانی را دنبال می کنند و بدین ترتیب مردم جهان نگران وضع لاله و لادن هستند.

در این میان خبرگزاریها اطلاع دادند که دو خواهر دو قلوی بهم‌ چسبیده ایتالیایی در یک عمل جراحی موفقیت آمیز از هم جدا شدند. این خبر بر هیجان خبرهای مربوط به لاله و لادن افزود و اینک مطبوعات خارجی امید به جراحی دوقلوهای ایرانی را در دل خوانندگان خود دوچندان کردند.

IMG_20240708_070344_010

با این همه دکتر صفائیان مسئول تعیین مرگ‌ یا زندگی لاله و لادن در بن بست عجیبی قرار گرفته است. بن بستی که مطبوعات آلمانی نام آنرا بر سر دو راهی مرگ‌ و زندگی قرار داده اند. او باید تعیین کند لاله یا لادن کدام‌ باید زنده بمانند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر