کد خبر: 192232
A
۲۸ سال پیش در چنین روزی؛

هاشمی رفسنجانی: عذرخواهی سردار مرتضی قربانی فرمانده سپاه اصفهان و سردار اسماعیل کوثری از مواضع فرماندهان سپاه در قبال من عذرخواهی کرده و خودشان را تبرئه کردند

هاشمی رفسنجانی ۲۸ سال پیش در خاطرات روز شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۷۵، نارضایتی عطاءالله مهاجرانی از نحوه برخورد آیت‌الله خامنه‌ای در مورد کارگزاران و دانشگاه‌ها را روایت کرده است.

هاشمی رفسنجانی:  عذرخواهی سردار مرتضی قربانی فرمانده سپاه اصفهان و سردار اسماعیل کوثری از مواضع فرماندهان سپاه در قبال من عذرخواهی کرده و خودشان را تبرئه کردند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۸ سال پیش در خاطرات روز شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۷۵،  نارضایتی عطاءالله مهاجرانی از نحوه برخورد آیت‌الل خامنه‌ای در مورد کارگزاران و دانشگاه‌ها را روایت کرده است. 

آقای سیدعلی هاشمی بجنوردی از دوستان قدیم دوران تحصیل در قم آمد اکنون رییس یکی از شعب دیوان عدالت اداری است. دچار مرض سختی شده که احتمالا سرطان باشد خواسته‌های کوچکی داشت. بحث شد برای معالجه به خارج برود قرار شد استخاره نماید.

سردار مرتضی قربانی فرمانده سپاه اصفهان و سردار اسماعیل کوثری فرمانده لشکر بعثت آمدند از بعضی مواضع بعضی از سپاهیان عذرخواهی کردند و خودشان را تبرئه نمودند و برای کارهایشان کمک خواستند. 

آقای محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم آمد و برای تکمیل بناهای اطراف حرم استمداد کرد و برای فعال کردن حزب خود جهت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مشورت کرد. گفت آیت‌الله خامنه‌ای نظر صریحی نداده‌اند من هم‌ ضمن تذکر این مطلب که در نظام ولایت فقیه حزب‌ها نمی‌توانند قدرتمند بشوند اصل حزب را تایید کردم. 

عصر آقای عطاءالله مهاجرانی معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهوری آمد از نحوه عمل دادگاهش شکایت داشت و از نحوه برخورد رهبری در مورد کارگزاران و دانشگاه‌ها گله داشت.

آقای محمد فروزنده وزیر دفاع و معاونان آمدند و گزارش پیشرفت ساخت انواع موشک‌ها را دادند کارهای مهمی شده است. 

مولوی محمد اسحاق مدنی مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت آمد از بهتر شدن رفتار مسئولان امنیتی نسبت به اهل سنت به توصیه من اظهار رضایت کرد و برای نیازمندان اهل سنت کمک گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر