کد خبر: 191839
A

اعضای هیات رییسه فدراسیون ووشو مشخص شدند

با پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رییسه نیز انجام شد.

اعضای هیات رییسه فدراسیون ووشو مشخص شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ووشو صبح امروز، چهارشنبه، در هتل همای تهران برگزار شد و امیر صدیقی با کسب ۴۹ رای از ۵۰ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر رییس فدراسیون ووشو ماند.

در ادامه رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رییسه برگزار شد. از سوی صدیقی رییس فدراسیون ووشو، جعفر سمیعی و حمیده صادقی به‌عنوان نایب رییس اول و دوم و سیدعلیرضا حاجی میرعرب به‌عنوان خزانه‌دار، میترا عباسی و مهدی علی‌نژاد به‌عنوان کارشناس خبره معرفی شده بودند و سیدحسن روشنایی و مهدی خلیلی سوادکوهی به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و امیرعباس لشگری به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها برای حضور در هیات رییسه کاندیدا شده بودند.

در نهایت با انجام فرآیند رای‌گیری، جعفر سمیعی با کسب ۴۴ رای به‌عنوان نایب رییس اول، سیدعلیرضا حاجی میرعرب با کسب ۴۸ رای به‌عنوان خزانه‌دار، مهدی علی‌نژاد با ۵۰ رای و میترا عباسی با ۳۸ رای به‌عنوان کارشناس خبره، مهدی خلیلی سوادکوهی با ۲۶ رای به‌عنوان نماینده هیات‌های استانی و امیر عباس لشگری با ۴۸ رای به‌عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی به عضویت هیئت رئیسه درآمدند.

حمیده صادقی نیز با کسب ۲۱ رای نتوانست آرای لازم را برای نایب رییسی دوم کسب کند. همچنین مجمع برای انتخاب بازرس به رئیس مجمع اختیار داد.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر