کد خبر: 190884
A

فرصت‌ ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸

فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار می‌گیرد که از ساعت ۱۸ امروز آغاز می‌شود. این گفت‌وگو رو به دوربین و آخرین صحبت‌های نامزدهای انتخابات پیش از برگزاری انتخابات است.

فرصت‌ ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار می‌گیرد که از ساعت ۱۸ امروز آغاز می‌شود. این گفت‌وگو رو به دوربین و آخرین صحبت‌های نامزدهای انتخابات پیش از برگزاری انتخابات است.

پخش اولیه این جمع‌بندی ۱۵ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش می‌شود و این بسته تبلیغاتی یک ساعت و نیم به طول می‌انجامد. پس از پخش اولیه، در شبکه‌های دو و سه سیما بازپخش آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

این ۶ گفت‌وگوی ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ از شبکه یک به روی آنتن می‌رود. شبکه دو در ویژه برنامه «زمانه» از ساعت ۲۲ تا ۲۴ و شبکه سه بلافاصله بعد از فوتبال حدود ۳۰ دقیقه بامداد این گفت‌وگوها را بازپخش می‌کند.

ترتیب پخش این گفت‌وگوهای پایانی براساس قرعه‌کشی صورت می‌گیرد. همچنین چند بخش کوتاه دیگر خصوصاً میزگرد نمایندگان نامزدها را در شبکه‌های استانی در دستور کار قرار دارد که عصر امروز روی آنتن خواهند رفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر