کد خبر: 190847
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۶ تیر ۱۳۵۶

تلفن تهران - لندن تا ۲ ماه دیگر مستقیم می‌شود

۴۷ سال پیش در چنین روزی ضوابط جدید احداث ساختمان و اینکه جواز ساختمانهای بیش از ۶ طبقه دوماهه و سایر ساختمانها ۱۵ روزه داده می‌شود تیتر اول روزنامه اطلاعات است. خبر مهم دیگر روزنامه به بازدید نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ از زندانهای ایران اختصاص دارد گویا نمایندگان این کمیته توصیه هایی کرده اند که قرار است در بازدیدهای بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

تلفن تهران - لندن تا ۲ ماه دیگر مستقیم می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روز دوشنبه ۶ تیر سال ۱۳۵۶ است. روزنامه ۳۲ صفحه ای اطلاعات امروز پیش روی شماست.

ضوابط جدید احداث ساختمان و اینکه جواز ساختمانهای بیش از ۶ طبقه دوماهه و سایر ساختمانها ۱۵ روزه داده می‌شود تیتر اول آن است.

خبر مهم دیگر روزنامه به بازدید نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ از زندانهای ایران اختصاص دارد گویا نمایندگان این کمیته توصیه هایی کرده اند که قرار است در بازدیدهای بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

اطلاعات به نقل از وزیر علوم، از تغییر روش انتخاب دانشجو در سال آینده خبر داده و از آغاز ثبت نام ۹ میلیون دانش آموز در سراسر کشور تیتر دارد و همچنین از تهیه شدن طرح جلوگیری از غرق شدن مسافران دریا نوشته است.

IMG_20240626_071704_501

روزنامه را ورق میزنیم به صفحات داخلی آن می رویم به خبری در رابطه با تماس مستقیم مابین تهران و لندن تا ۲ ماه دیگر بر می خوریم که متن خبر فوق به شرح زیر میباشد؛

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که ارتباط تلفن مستقیم بین تهران و لندن تا پایان تابستان سال‌جاری ( ۲ ماه آینده) برقرار خواهد شد و مشترکین تهران خواهند توانست از تلفن منزل یا محل کار خود مستقیما و بدون واسطه (اپراتور) با لندن تماس مستقیم تلفنی برقرار نمایند.

IMG_20240626_071703_839

بدنبال برقراری ارتباط مستقیم تلفنی با آمریکا از روز جمعه گذشته، ارتباط مستقیم تلفنی تهران - پاریس نیز برقرار شد و این ارتباط تا پایان ۲ ماه آینده شامل تهران - لندن نیز خواهد شد.

همچنین بر اساس برنامه های شرکت مخابرات ایران تا پایان سال‌جاری مشترکین تهران خواهند توانست با تمام کشورهای اروپایی ارتباط مستقیم تلفنی برقرار نمایند.

نرخ مکالمه تلفنی مستقیم تهران - لندن هنوز تعیین نشده است اما به قرار اطلاع نرخ هر دقیقه مکالمه تلفنی با لندن نیز همان ۲۳۰ ریالی است که برای مکالمات تهران - پاریس در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شرکت مخابرات امروز همچنین اعلام‌ کرد که یک کانال مستقیم ارتباطی بین تهران - قاهره برقرار شده و به این ترتیب در آینده تماس تلفنی با قاهره آسانتر از گذشته صورت خواهد گرفت. زیرا قبلا این ارتباط از طریق کشورهای واسطه صورت می گرفت ولی اینک تهران مستقیما با یک کانال تلفنی با قاهره مرتبط شده است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر