کد خبر: 190375
A

قاضی زاده هاشمی: چرا نباید زنان جت اسکی و ورزش آبی انجام بدهند؟ / یک میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه می دهم/زنان دوست دارند ۲ فرزند داشته باشند

قاضی زاده هاشمی گفت: شهید رئیسی رفتند سواحل را آزاد کردند، چرا نباید محدوده‌های خاصی را درست کنیم که زنان ورزش آبی و جت اسکی انجام بدهند

قاضی زاده هاشمی: چرا نباید زنان جت اسکی و ورزش آبی انجام بدهند؟ / یک میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه می دهم/زنان دوست دارند ۲ فرزند داشته باشند

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛امیرحسین قاضی زاده هاشمی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم به اظهارات دیگر کاندیداها پاسخ داد.

اهم اظهارات قاضی زاده هاشمی را بخوانید؛

* به نظرم کمی از زمان عقب هستیم، حرف هایی می شنویم که شاید ۲۰ یا ۳۰ سال پیش موضوع بحث جامعه بود.

* بانوان ما از آن عبور کردند، قدرت اصلی جامعه ما زنان هستند.

* حرفشان این است که تبعیض علیه زنان به معنی محدود بودن زیرساخت ها و امکانات، فرصت های شغلی علیه آنان برداشته شود.

* بیش از ۹۳ یا ۹۴ درصد زنان با سواد هستند، نیمی از آنان سواد دانشگاهی دارند اما نرخ بیکاری آنان ۵۶ درصد است. زیرا مشاغل ما مردانه طراحی شده است.

* حرف هایی که اینجا می شنویم مرد سالارانه است. انگان بانوان ما منتظر هستند که ما برویم و مشکلاتشان را حل کنیم. حل شده است؟ می گویند اجازه رشد به ما بدهید.

* در هر آزمون استخدامی که فرصت برابر است زنان از مردان جلو می زنند. می گویند محدودیت ایجاد نکنید. چقدر از امکانات ورزشی ما مختص بانوان است؟

* شهید رئیسی رفتند سواحل را آزاد کردند، چرا نباید محدوده‌های خاصی را درست کنیم که زنان ورزش آبی و جت اسکی انجام بدهند، با کمک سرمایه داران می تواند تمام محیط های ورزشی ما به سه بخش مردانه، زنانه و خانوادگی تقسیم شود.

* اگر اقدام نکنیم عقب می مانیم، محدودیت هایی که برای زنان ایجاد شده را ما ایجاد کردیم. جنس زن و مرد متفاوت است. نظام برنامه ریزی ما برای زنان و مردان باید متفاوت باشد. تنها کاری که ما کردیم مدارس را جدا کردیم.

* مسئله اصلی برای جوانان و حفظ حرمت او و ایجاد اشتغال و ازدواج او، این است که دولت از او حمایت کند.

* یک اعتباری را برای خانواده ها به اندازه یک خانواده جوان ایرانی گذاشتیم، یک میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه که می تواند در حوزه اشتغال، تامین جهیزیه و خزید منزل از آن استفاده کند.

* در حوزه سقط جنین، قانون جوانی جمعیت است و دولت و دستگاه های مکلف هستند که برای فرزندان مهدکودک ارزان قیمت در نظر بگیرند.

* زنان علاقه مند هستند حداقل دو فرزند داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر