کد خبر: 190257
A

تهدید علنی پورمحمدی از سوی زاکانی: با شما کار دارم، چنان افشاگری کنم /پزشکیان به زاکانی: پدر مردم را درآوردید

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوالات دور دوم هم به پورمحمدی حمله کرد و او را تهدید کرد هم به کنایه با پزشکیان حرف زد.

تهدید علنی پورمحمدی از سوی زاکانی: با شما کار دارم، چنان افشاگری کنم /پزشکیان به زاکانی: پدر مردم را درآوردید

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛دور دوم سوالات از کاندیداها آغاز شده است. علیرضا زاکانی در زمانی که باید پاسخگوی 4 سوال کارشناسان و یک سوال مردمی بود وارد جدال با پورمحمدی و پزشکیان شد.

 

سوالات مردمی و کارشناسان

پرسش مردمی: اگر دیدید جلوی بیمارستان ها مردم از شهرستان ها می آیند و خیمه می زنند و چند ماه در نوبت هستند؛ برنامه شما برای این معضل بزرگ چیست؟

علیرضا مرندی: چقدر برای سلامت این جامعه که مدیونش هستید ارزش قائلید؛ سلامتشان و نه درمانشان.

کامران باقری لنکرانی: بحران فرسودگی شغلی و بحران مهاجرت نیروی انسانی و بحران نگهداشت نیروی انسانی بخصوص در مناطق محروم، نظام سلامت را تهدید میکند. برای حل این بحرانها چه برنامه ای دارید؟

سعید نمکی: نگاه شما به بحث عدالت در سلامت و دسترسی عادلانه مردم در نقاط محروم به زیرساختهای سلامت و نگاه شما به نظام شبکه و راهکارهای تقویت پوشش بیمه ای و کاهش پرداخت از جیب مردم چیست؟

ایرج حریرچی: نظام هوشمند اطلاعات سلامت باید مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد؛تعهد دولت برای یکپارچه سازی اطلاعات برای دو سال و تعهد دولت برای اجرای پزشک خانواده در طی یکسال آیا در توان دولت شما هست؟

زاکانی تهدید کرد

زاکانی در ابتدای پاسخ به سوالات خطاب به پزشکیان گفت: از توصیه های اخلاقی شما تشکر می کنم ما اگر حرف و حدیثی داریم، سر حقوق مردم است والا ما به شما علاقه داریم.

پزشکیان در پاسخ گفت پدر مردم را درآورید

زاکانی هم گفت: شما پدر مردم را درآورید، شما 5 دوره نماینده و نایب رئیس بودید، وزیر بودید. چرا طلبکارید. ما نوکر شما هستیم.

زاکانی در ادامه به سراغ پورمحمدی رفت و گفت این ترامپ هراسی ایشان راه به جایی نمی برد.

این جمله زاکانی با عصبانیت و پاسخ فوری پورمحمدی روبرو شد که گفت: پیشینه مدیریتی من مشخص است و قوی ترین مدیر در مقابله با آمریکا هستیم، چه کارهایی که در دفاع از مردم کردیم، این بیانات را نفرمایید در آینده خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد، ما هستیم که مقابل ترامپ خواهیم ایستاد.

زاکانی هم وارد جدال شد و گفت: بعدا ایشان باید بگوید که اسناد کرسنت که به دفتر ایشان رفت و بایگانی شد. ما با ایشان کار داریم، چنان افشاگری کنم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر