کد خبر: 190246
A

انتقاد قاضی زاده هاشمی به پورمحمدی: چرا دولت احمدی نژاد و دولت فعلی توانست اما دولت روحانی نتوانست؟

قاضی زاده هاشمی گفت: تحریم ها سالهاست وجود دارد چرا عملکرد دولتهای نهم و دهم و با دولت سیزدهم با دولت روحانی متفاوت بوده است؟

انتقاد قاضی زاده هاشمی به پورمحمدی: چرا دولت احمدی نژاد و دولت فعلی توانست اما دولت روحانی نتوانست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛امیر حسین قاضی زاده هاشمی در دور دوم از دومین مناظره انتخاباتی در واکنش به صحبت های دیگر کاندیداهای دیگر مباحثی را مطرح کرد.

اهم صحبت های از این قرار است: 

*سوالی دارم از آقای پورمحمدی و آقای پزشکیان اینکه بحث تحریم ها را مطرح می کنند سالهاست این مشکل وجود دارد اما چرا عملکرد دولتهای نهم و دهم و دولت سیزدهم با دولت روحانی متفاوت بوده است؟ به هر حال آقای پورمحمدی هم در دولت بوده است!

*سوال این است است که ما در دولت شهید رئیسی چطور می توانیم این مشکلات را حل کنیم و آمارهایی هم که آقای پزشکیان نشان می دهند ما هم داریم.

* در بنیاد شهید وقتی ما گفتیم دارایی های مردم را به مردم بر میگردانیم این کار را انجام دادیم و دارایی مردم را به آنها برگرداندیم و آنها خودشان اداره کردند و حتی توانستیم سه دهک پایین را هم تحت پوشش بردیم . دوستان ما در جاهای دیگر هم موفق بودند.

* ما در زمینه یارانه ها یک یک اصلاح باز توزیع انرژی داریم که در سه عنوان بنزین و برق و گاز مطرح است که پلکانی اجرا می شود که بر اساس آن که برای هر خانواده دو خودرو در نظر گرفته شده است و پیش فرض آن است که هر خانواده دو خودرو دارد.

* در مورد مالیات هم برنامه ای داریم و مالیات از خانواده ای اخذ می شود که درآمدش بیشتر از هزینه هایش است.

*بخشی از جامعه هم مانند کشاورزان و عشایر هم باید توجه کرد و ما معتقدیم که از بخشی از منابع یارانه ای تسهیلاتی در اختیار تولید کنندگان قرار بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر