کد خبر: 190153
A

آقای فاضلی باید صبور باشیم

بهنام اکبری سردبیر جریان نو در یادداشتی نوشت؛ محمد فاضلی جامعه شناس و استاد اخراجی دانشگاه را به عنوان استادی شریف و باسواد قبول دارم و در آن شکی نیست. اما استاد بزرگوار این روزها تا می توانیم باید صبور باشیم چراکه شرایط به ما اموخته کسانی که فاقد تخصص و تعهد هستند ، تلاش می‌کنند تا از عصبانیت ما برای خود سفره ها پهن کنند .

آقای فاضلی باید صبور باشیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردبیر جریان نو در یادداشتی نوشت؛ محمد فاضلی جامعه شناس و استاد اخراجی دانشگاه را به عنوان استادی شریف و باسواد قبول دارم و در آن شکی نیست.

اما استاد بزرگوار این روزها تا می توانیم باید صبور باشیم چراکه شرایط به ما اموخته کسانی که فاقد تخصص و تعهد هستند ، تلاش می‌کنند تا از عصبانیت ما برای خود سفره ها پهن کنند .

این روزها قشر خاکستری و جوانان ناامید به صورت ویژه گرایش فراوانی به سمت دکتر پزشکیان پیدا کرده اند و پس از سخنان بسیار عالی و کارشناسانه دکتر ظریف و استقبال گسترده افکار عمومی از این سخنان، روند حمایت ها از دکتر پزشکیان افزایش چشم گیری داشته است.

اما در میزگرد فرهنگی برنامه زنده ، باید با خنده تلخ اما دلی امیدوار  حق را فریاد میزدید و می گذاشتید دکتر پزشکیان  جواب بدهد و شاید فرصت دیگری به شما داده می شد.

شاید برخی معتقدند شما در برابر ظلم به پا خواستید و صدای مظلوم بودید، اما باز معتقدم می شد کمی صبور تر بود…

آقای دکتر فاضلی، استاد بزرگوار بزرگ بوده و خواهید بود ، اما یادمان باشد برای رسیدن به مرزهای موفقیت باید صبر داشته باشیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر