کد خبر: 189157
A

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: با حضور پای صندوق های رأی دشمن را ناامید کنید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در روز ۸ تیرماه با حضور دشمن شکن پای صندوق های رأی، به بیگانگان و بدخواهان این نظام مقدس مجال اعلام موجودیت نخواهند داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:  با حضور پای صندوق های رأی دشمن را ناامید کنید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جلسه دوره سخنی با حافظان و مربیان قرآنی انتظامی کشور که در مجتمع آموزشی ثامن الحجج (ع) قم برگزار گردید با اشاره به اولویت سال ۱۴۰۳ در انتظامی کشور که تعمیق فرهنگ قرآن و نهج البلاغه است تصریح کرد: در سال قرآن و نهج البلاغه اگر می خواهیم از انحرافات اخلاقی فکری سیاسی از پیوستن به این و آن، گروهای و گرایش های مخرب محفوظ بمانیم سر سفره خداوند متعال و اهل بیت(ع) بنشینیم، خودمان را سر سفره قرآن و اهل بیت (ع)بسازیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا انس با قرآن و کلمات معصومین را مایه نجات انسان دانست و افزود: تردیدی وجود ندارد که نجات انسان و گمراه نشدن او در تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است؛ ما سعادت بشر را در پرتو توجه و عمل به قرآن و تمسک به ائمه اطهار(ع) می‌دانیم و باور داریم آنچه در عالم پناه بشر بوده و سعادت او را در هر دو جهان تضمین می‌کند، آموزه‌های قرآن کریم و شفاعت خاندان رسالت است.

وی قرآن کریم را مشعل اسلام و هدایت بخش انسان ها دانست و تاکید کرد: لازمه رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی مأنوس شدن با قرآن است، پلیس تراز انقلاب اسلامی باید با فرهنگ قرآنی مانوس باشد تا در راه حراست از ایران اسلامی و امنیت جامعه مسلمین برابر موازین الهی رفتار کند، پس برای رسیدن به پلیس تراز باید حرکت شتابنده به سوی قرآن داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه نورانیت قرآن ما را از آسیب ها حفظ می کند تاکید کرد:بهترین سرمایه ما «قرآن‌کریم و سیره ائمه اطهار» است و اگر بخواهیم خود و دیگران را در برابر آسیب‌های مصون سازیم، باید به قرآن پناه ببریم. این پناه بردن و انس با قرآن کریم، مأمنی برای پیشگیری از آسیب‌هاست.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه علاج دردهای کشور اسلامی بازگشت به سفره قرآن است؛ ضمن اشاره به جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه و سکوت جوامع بین المللی به ویژه کشورهایی که خود را مسلمان می دانند، گفت:جوامع اسلامی زمانی هویت خود را از دست داده اند که از دامن قرآن جدا شده و از عمل به فرامین آن امتناع کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با ادای احترام به رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: توجه و اهتمام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، به توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و برنامه‌های قرآنی و اهل بیت(ع) بر هیچ‌کس پوشیده نیست. دفاع جهانی ایشان از جایگاه و حقانیت قرآن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تاریخ بشریت ثبت شد و هیچ‌گاه از ذهن و دل عاشقان قرآن بیرون نمی‌رود. آن لحظه‌ای تاریخی ایشان که قرآن بر دست گرفت و گفت «مفاهیم وحدت‌بخش و تعالیم متعالی، الهام‌بخش، انسان‌ساز، جامعه‌ساز و تمدن‌ساز انبیا برای جوامع بشری، ابدی‌اند و هرگز نمی‌سوزند. آتش توهین و تحریف، هرگز حریف «حقیقت» نخواهد شد.» نیز خود توجه خاص ایشان به قرآن را نشان داد.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حامل و عامل قرآن بود، پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود «حَمَلَةُ الْقُرْآنِ عُرَفَاءُ أَهْلِ الْجَنَّةِ» حاملان قرآن، عارفان اهل بهشت هستند.» حقیقتا عناوین پرافتخار خادم القرآن، خادم الرضا(ع) و خادم مردم زیبنده ایشان است. خوشا به حال ایشان که این آیه‌های قرآن را زندگی کرد و مزدش را هم گرفت و برای همه در تاریخ شهید جمهور شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بصیرت چراغ هدایت انسان هاست که انس با قرآن آن را تقویت می کند؛ ملت آگاه ایران اسلامی که پیرو قرآن و مکتب اسلام هستند در روز ۸ تیرماه با حضور دشمن شکن پای صندوق های رأی، به بیگانگان و بدخواهان این نظام مقدس مجال اعلام موجودیت نخواهند داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در خاتمه ضمن طلب بخشش از درگاه ایزد منان بخاطر کم کاری در حوزه ترویج فرهنگ قرآن، گفت: امیدواریم با مدد الهی و سعی و کوشش یکایک کارکنان به تحول معنوی انتظامی کشور که از انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری است برسیم و فرهنگ قرآنی در زندگی کارکنان انتظامی کشور و خانواده های محترم آنان ساری و جاری باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر