کد خبر: 189133
A
۳۱ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از رقیب‌سازی برای گرم‌تر شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری

هاشمی رفسنجانی ۳۱ سال پیش در خاطرات روز ۲۱ خرداد ۱۳۷۲، از رقیب‌سازی به جهت گرم‌تر شدن فضای انتخابات را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از رقیب‌سازی برای گرم‌تر شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۳۱ سال پیش در خاطرات روز ۲۱ خرداد ۱۳۷۲، رقیب‌سازی به جهت گرم‌تر شدن فضای انتخابات را روایت کرده است.

امروز انتخابات ریاست جمهوری داشتیم برای رای دادن به حسینیه جماران رفتیم خبرنگاران زیادی جمع بودند به چند سوال، جواب دادم. 

از منزل در دست تعمیرمان دیدن کردم، می‌گویند یک ماه دیگر تحویل می‌دهند. در مسیر برگشت از منزلی که در سعدآباد برای میهمانان در دست بازسازی است دیدن کردم. سپس با دکتر ولایتی از موزه تابلوهای نقاشی جنب سعدآباد در ساختمان وزارت دربار سابق بازدید کردیم می‌گویند دو هزار تابلو دارند.

مرتبا با ستاد انتخابات وزارت کشور و هیات اجرایی تماس داشتم برخلاف همه انتخابات‌های گذشته، این بار برای گرم‌تر شدن انتخابات به دست خودمان رقیب درست کرده بودیم به نظر می‌رسد مقدار زیادی از آرای من از دست می‌رود گرچه محتمل است برای جو رقابت، رای‌دهنده بیشتری داشته باشیم که همین جزو اهدافمان بود. 

آقای عبدالله نوری آخر شب اولین‌ گزارش قرائت آراء را داد به نظر می‌رسد حدود سی و پنج درصد آراء از من نیست و رقبا بیش از حد انتظارمان رای آورده‌اند. در مناطق کردنشین به آقای احمد توکلی رای داده شده و لابد به خاطر مخالف‌خوانی‌های جدی است.

از خاطرات جالب امروز، اظهارات علی فرزند فاطی است که چون او را از رفتن به لب بام نهی کردم رنجید و به مادرش گفته می‌خواهد به دکتر جاسبی رای بدهد چون بابا جون با او دعوا کرده! از بچه سه ساله اظهارات جالبی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر