کد خبر: 188622
A

وزیر کشور: احتمالا اخذ رای به صورت الکترونیکی در برخی کلان‌شهرها انجام شود

وزیر کشور گفت: احراز هویت‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری الکترونیکی انجام شد و در صدد هستیم اخذ رای الکترونیکی در تعدادی از کلانشهرها انجام شود.

وزیر کشور: احتمالا اخذ رای به صورت الکترونیکی در برخی کلان‌شهرها انجام شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد وحیدی، وزیر کشور، روز پنجشنبه در سفر به خراسان شمالی و بازدید از طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان اظهار کرد: این طرح بسیار مهم و اساسی است و جزو مطالبات مردم خراسان شمالی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: پتروشیمی که از ضروریات منطقه است قبلا با آب شرب تغذیه می شد و سالانه ۵.۵ میلیون متر مکعب آب مصرف می کرد و انتقال طرح پساب می تواند بسیاری از مشکلات آبی این واحد صنعتی را برطرف کند.

وزیر کشور بیان کرد: این طرح بسیار مهم در سفر اول هیات دولت سیزدهم به خراسان شمالی و با حضور شهید آیت الله رییسی مصوب شد و با اجرای این طرح فاضلاب بجنورد تصفیه و پتروشیمی دارای آب پایدار می شود و برای محیط زیست دارای اهمیت است.

وی اضافه کرد: گام های بزرگی در این راستا برداشت شده است و تا پایان خردادماه جاری این طرح به بهره برداری می رسد.

وحیدی در باب انتخابات پیش رو نیز گفت: منتظر اعلام تایید صلاحیت‌ها شورای نگهبان هستیم تا تبلیغات کاندیداها آغاز شود.

وی بیان کرد: احراز هویت های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری الکترونیکی انجام شد و در صدد هستیم تا اخذ رای الکترونیکی در تعدادی از کلانشهرها انجام می شود.

وزیر کشور همچنین در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی ضمن بازدید از طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان از محل رانش زمین در محور خندقلوی بجنورد نیز بازدید خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر