کد خبر: 181766
A

افت فروش آیفون/ پنجاه‌‌و‌هفتمین فروشگاه اپل در چین افتتاح می‌شود

هم‌زمان‌با افت قابل توجه فروش آیفون در چین، اپل می‌خواهد پنجاه‌و‌هفتمین فروشگاه خود را در این کشور افتتاح کند.

افت فروش آیفون/ پنجاه‌‌و‌هفتمین فروشگاه اپل در چین افتتاح می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اپل روز گذشته در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که هشتمین خرده‌فروشی خود در مرکز شانگهای را به‌زودی با نام Apple Jing'an افتتاح می‌کند. این فروشگاه که در جاده‌ی غربی نانجینگ در جینگان واقع شده است، پنجاه‌و‌هفتمین فروشگاه رسمی اپل در سرزمین اصلی چین خواهد بود. گفته می‌شود فروشگاه مورد بحث دومین خرده‌فروشی بزرگ اپل در جینگان است.

تم فروشگاه اپل جینگان روی گل‌های سفید متمرکز خواهد بود و در روز افتتاحیه نیز قرار است کل فروشگاه با گل‌هایی زیبا پوشیده شود. اپل برای گرامی‌داشت افتتاح فروشگاه جدیدش، والپیپر ویژه‌ای طراحی کرده است.

اپل فعلا به‌طور دقیق مشخص نکرده است که فروشگاه جدید جینگان در چه زمانی فعالیتش را آغاز می‌کند. برخی از رسانه‌های چینی می‌گویند افتتاح فروشگاه برای اواخر ماه جاری میلادی (اواسط فروردین) برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس جدیدترین آمار، خرید گوشی‌های اپل در چین به‌مقدار قابل توجهی افت کرده است. کانترپوینت در گزارشی اختصاصی می‌گوید میزان استقبال مردم چین از گوشی آیفون در ۶ هفته‌ی نخست سال ۲۰۲۴ به‌میزان ۲۴ درصد کمتر از سال ۲۰۲۳ بوده است.

اپل ازطریق تخفیف‌های جذاب و افتتاح فروشگاه‌های جدید در تلاش است جلوی ازدست‌رفتن جایگاه آیفون در بزرگ‌ترین بازار موبایل دنیا را بگیرد.

منبع: زومیت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر