کد خبر: 178150
A

تلویزیون حین بازی ایران - ژاپن ۱۳۰ تبلیغ نمایش داد

تعداد ۱۳۰ تبلیغ به دو صورت زیرنویس و حک آرم در طول ۹۰ دقیقه بازی ایران و ژاپن نمایش داده شده است.

تلویزیون حین بازی ایران - ژاپن ۱۳۰ تبلیغ نمایش داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو گونه از تبلیغات تلویزیونی که در حین یک مسابقه ورزشی نمایش داده می‌شوند که دو مورد آن  در بازی ایران - ژاپن مورد بررسی قرار داده است

تبلیغات حک آرم به گونه‌ای از تبلیغات تلویزیونی گفته می‌شود که یک لوگو و آرم در زیر آرم آن شبکه تلویزیونی نمایش داده می‌شود.

عداد ۱۳۰ تبلیغ به دو صورت زیرنویس و حک آرم در طول ۹۰ دقیقه بازی نمایش داده شده است.

در این بازی:

۱۱۰ زیرنویس تبلیغاتی نمایش داده شد.

۲۰ تبلیغ، به‌صورت نمایش حک آرم در زیر آرم شبکه ۳ نمایش داده شده‌اند.

مدت زمان نمایش هر تبلیغ ۱۴ ثانیه بوده است.

فاصله هر تبلیغ با تبلیغ بعدی (پایان یک تبلیغ تا شروع دیگری، در بازه‌هایی که تبلیغات نمایش داده می‌شدند) ۱۳ ثانیه بوده است.

در هر دو نیمه، در پنج دقیقه ابتدایی بازی هیچ تبلیغی نمایش داده نشده است.

در پنج دقیقه پایانی وقت قانونی نیمه اول، هیچ تبلیغی نمایش داده نشده است.

در چهار دقیقه پایانی وقت قانونی نیمه دوم، نمایش تبلیغات متوقف شده است.

در نیمه اول از دقیقه ۳۴، و در نیمه دوم از دقیقه ۸۲، نمایش تبلیغات به‌صورت حک آرم جایگزین تبلیغات زیرنویسی شده‌اند.

در زمان‌های حساس بازی، همانند لحظه‌ای که ژاپن به ایران گل زد، نمایش تبلیغات قطع شده است.

پرتکرارترین تبلیغات متعلق به برندهای آروا و پمینا بوده است

۵۳ برند در تبلیغات این بازی به دو صورت زیرنویس و حک آرم حضور داشتند.

از کسب‌وکارهای آنلاین، مجموعه‌های ازکی (دو زیرنویس و یک حک آرم) و بیمه دات کام (سه زیرنویس) در تبلیغات این بازی حضور داشتند.

5986158

پرتکرارترین برندها در نمایش تبلیغات

۴۶/۹ درصد از تبلیغات نمایش داده‌شده متعلق به برندهای FMCG بوده است

بیشترین سهم تبلیغات به‌ترتیب در حوزه‌های FMCG، شیرآلات و ابزارآلات و کالاهای صنعتی بوده است.

کمترین سهم تبلیغات نیز، در حوزه‌های پوشاک، کالاهای دیجیتال و اپلیکیشن‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین بوده است.

سهم برندهای گوناگون از تبلیغات بازی ایران و ژاپن (۱۳۰ تبلیغ)

5986159

منبع: دی ام برد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر