کد خبر: 153738
A
ادعای یک سایت انگلیسی زبان؛

اردوغان سکته کرد

بر اساس ادعای پایگاه خبری انگلیسی زبان بی ان ان BNN ب رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دلیل عارضه سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است

اردوغان سکته کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران پایگاه خبری انگلیسی زبان بی ان ان BNN به نقل از دفتر رییس جمهور ترکیه اعلام کرد: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دلیل عارضه سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی ریاست جمهوری، اردوغان در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان برای علائمی قرار گرفت که معمولا به عنوان سکته قلبی شناخته می شود.

IMG_20230427_000326_902

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این شبکه خبری انگلیسی زبان همچنین به نقل از دفتر رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: "تمامی سخنرانی های اردوغان قبل از انتخابات و رویدادهای عمومی تا سوم می، دو هفته مانده به انتخابات لغو شده است. این اعلامیه باعث ایجاد بلاتکلیفی در حوزه سیاسی شده است، زیرا کمپین انتخاب مجدد اردوغان پیش از این با مخالفت قابل توجهی از سوی دیگر احزاب سیاسی مواجه شده بود."

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: اردوغان از سال 2003 در قدرت بوده و تا سال 2014 به عنوان نخست وزیر و سپس به عنوان رئیس جمهور خدمت کرده است. او شخصیتی بحث‌برانگیز بوده است و دولتش با انتقاد گروه‌ها و افراد مختلف بر سر موضوعاتی مانند آزادی بیان و نقض حقوق بشر مواجه شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ روز سه شنبه جب طیب اردوغان در حالی که در حال انجام یک گفت‌وگوی زنده با شبکه‌های تلویزیونی داخلی بود به طور ناگهانی به دلیل آنچه ابتلا به التهاب معده، عنوان شده بود، ترک کرد. 

اخبار منتشر شده درباره سلامتی اردوغان هنوز به صورت رسمی(نهاد های رسانه ای ترکیه) تایید نشده اند

ترجمه: دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر