کد خبر: 190382
A

حمایت تمام قد سعید جلیلی از ایتا، بله، روبیکا و .../خیلی از قدرت ها قوانین سختگیرانه درباره فضای مجازی دارند مثل تیک تاک در آمریکا

سعید جلیلی در مناظره سوم از پیام رسان های داخلی حمایت کرد.

حمایت تمام قد سعید جلیلی از ایتا، بله، روبیکا و .../خیلی از قدرت ها قوانین سختگیرانه درباره فضای مجازی دارند مثل تیک تاک در آمریکا

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سعید جلیلی، در دور دوم سوالات کارشناسان به سوالاتی درباره فیلترینگ و فضای مجازی پاسخ داد.

اهم اظهارات سعید جلیلی را بخوانید؛

*درود می‌فرستم به کاربرانی که در موضوع فضای مجازی منفعل برخورد نکردند؛ فعال برخورد کردند. سعی کردند سوار آن بشوند و حکمرانی کنند.

*بله، ایتا، روبیکا، باد، سلام، اسنپ، تپسی، صبا و.... کار بزرگی انجام دادند و در فضای مجازی برخورد فعالانه داشتند نه منفعلانه، به آن ها درود می فرستم.

*امروز سکوهای مجازی نقش مهمی در حکمرانی دارد؛ خیلی از قدرت ها و دولت ها به دنبال بین المللی کردن سکوهای خود هستند و یا قوانین سختگیرانه برای سکوهای دیگران گذاشته اند.

*مثل کاری که امریکا با تیک تاک کرد. اروپا هم قانون دوقلو تصویب کرد و برای آمریکا و کشورهای دیگر هم حتی محدودیتهایی قائل شد.

*امروز نشان جای ویز را گرفته چون خدمات خوبی داده است. خیلی از سکوهای دیگر هم همینطور.

*سکوهای ارتباطی می‌توانند سکوی جهش مردم ایران باشند.

*اگر با استفاده از ظرفیت‌هایی که هست برای هر کسی که محتوا تولید می‌کند ۱۰ درصد هزینه اینترنت را بپردازید، چقدر اشتغال ایجاد می‌شود. و چقدر درامد کسب خواهند کرد. میلیون‌ها نفر با تولید محتوایشان می‌توانند درآمد کسب کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر