کد خبر: 190119
A

وزیر ارشاد: ۱۴ کتاب درباره ابراهیم رییسی به زودی منتشر خواهد شد

وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی، از نگارش ۱۴ کتاب درباره ابراهیم رییسی خبر داد. وزیر ارشاد این ادعا را در حالی مطرح کرده که دقیقاً یک ماه از شهادت ابراهیم رئیسی می گذرد، اینکه در دنیایی که نوشتن یک مقاله ماه ها و سال ها زمان می برد، چطور تدوین و یکی از آنها به هفت زبان زنده دنیا ترجمه شده یک رکورد در تالیف و ترجمه محسوب می شود؟!

وزیر ارشاد: ۱۴ کتاب درباره ابراهیم رییسی به زودی منتشر خواهد شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی، با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، از نگارش ۱۴ کتاب درباره ابراهیم رییسی، رییس جمهوری سابق، در یک ماه اخیر و ترجمه یکی از آن‌ها به ۷ زبان زنده دنیا خبر داد.

متن این نوشته به شرح زیر است:

«رییس‌جمهور شهید ما که اراده، خلوص و خدمت را در هم آمیخت، شخصیتی اندیشه‌ساز و الهام‌بخش برای همه انقلابیون جهان است و امتداد راه امامین انقلاب به شمار می‌رود.

تاسیس ‎بنیادبین‌المللی شهید رییسی و تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی، گامی در جهت افزایش قدرت جریان جهانی انقلاب است.

مکتب ‎اسلام ناب به ما آموخته که خون شهید در هر دوره‌ای از تاریخ، جامعه تشنه و جهان پرعطش را از حقیقت سیراب می‌کند و با قدرت روحانی خود، اراده‌های پاک را برمی‌انگیزد.

به همین سبب، اندیشه و عمل ‎آیت‌الله رییسی می‌تواند منبعی جوشان و خروشان برای جویندگان حق در این جهان پرتلاطم باشد.

برپایه همین رویکرد، چهارده عنوان کتاب پیرامون رییس‌جمهور شهیدمان تدوین شده که ارزیابی آن‌ها به پایان رسیده است و به زودی منتشر خواهد شد. 

کتابی نیز به هفت زبان درباره ‎شهید جمهور آماده نشر است که به زودی در اختیار نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور قرار می‌گیرد».

بوزیر ارشاد این ادعا را در حالی مطرح کرده که دقیقاً یک ماه از شهادت ابراهیم رئیسی می گذرد. اینکه این کتاب ها در دنیایی که نوشتن یک مقاله ماه ها و سال ها زمان می برد، چطور تدوین و یکی از آنها به هفت زبان زنده دنیا ترجمه شده  یک رکورد در تالیف و ترجمه محسوب می شود. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر