کد خبر: 189283
A
در گفت و گو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

داداشی، نماینده مجلس: فعال شدن مکانیسم ماشه و تهدید به اقدام نظامی موجب نمی شود ما در مسئله هسته ای کوتاه بیایم

ولی الله داداشی نماینده آستارا در مجلس دوازدهم، در واکنش به صدور قطعنامه علیه ایران به دیده‌بان ایران گفت: فعال شدن مکانیسم ماشه و تهدید به اقدام نظامی موجب نمی شود ما در مسئله هسته ای و حق خودمان کوتاه بیایم.

داداشی، نماینده مجلس: فعال شدن مکانیسم ماشه و تهدید به اقدام  نظامی موجب نمی شود ما در مسئله هسته ای کوتاه بیایم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هفته گذشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه‌ای را علیه ایران تصویب کرد. به گزارش رویترز، دیپلمات‌ها گفته‌اند در این قطعنامه که توسط انگلیس، فرانسه و آلمان ارائه شده است، از ایران خواسته شده تا درباره ذرات اورانیوم کشف‌شده در ۲ سایت توضیح دهد، همکاری با آژانس را بهبود ببخشد و از تصمیم خود برای لغو انتصاب بازرسان باتجربه آژانس بازگردد. نمایندگی ایران در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرده تهران در چارچوب موافقت‌نامه پادمان جامع تاکنون با آژانس همکاری کاملی کرده است و تمام مواد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران به طور کامل به آژانس اعلام گردیده و توسط آژانس راستی‌آزمایی شده است.

ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس دوازدهم، در واکنش به صدور قطعنامه علیه ایران به دیده‌بان ایران گفت: «معلوم است که برخی کشورهای غربی عقده‌ها و کینه‌هایی علیه جمهوری اسلامی دارند. مواضع ما در برابر اسرائیل، آمریکا و استکبار جهانی بالاخره این تبعات را هم دارد که در بعضی از مجامع ما را محکوم کنند. البته ما هم حرکت آن‌ها را محکوم کنیم.»

نماینده  آستارا در مجلس دوازدهم، در واکنش به صدور قطعنامه علیه ایران به دیده‌بان ایران گفت: فعال شدن مکانیسم ماشه و تهدید به اقدام  نظامی موجب نمی شود ما در مسئله هسته ای و حق خودمان کوتاه بیایم. همین الان هم تحریم هستیم.

این نماینده مجلس درباره امکان فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران، بیان کرد: «مکانیسم ماشه علیه ایران، به لحاظ تحریم فعال بوده ولی اینکه بخواهند حرکت نظامی انجام دهند باید بگویم که نتوانستند و تمام حرف و شعار برای تهدید ما بوده است. آن‌ها چنین شجاعتی را ندارند که به اندازه یک درصد حتی به آن فکر کنند. این صحبت‌ها بیشتر تبلیغاتی و برای ایجاد رعب است وگرنه هم ما می‌دانیم که آن‌ها نمی‌توانند چنین کاری را عملی کنند و هم خودشان.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر