کد خبر: 159734
A
25 سال پبش در چنین روزی؛

روایت هاشمی از گرایش خاتمی به جناح راست و نارضایتی دانشجویان از او

هاشمی در خاطرات خود از سال ۱۳۷۸ نوشت: اعلان‌ چین در مورد دستیابی به تکنولوژی بمب نوترونی باعث وحشت آمریکا شده و آمریکایی ها رسما خبر نزدیک شدن ایران به ساخت موشک با برد ۴۵۰۰ کیلومتر با کمک روسیه را اعلان کرده اند که کمی اغراق است.

روایت هاشمی از گرایش خاتمی به جناح راست و نارضایتی دانشجویان از او

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از جمعه ۲۵ تیر ۱۳۷۸ نوشت: در منزل ماندم با استراحت و مطالعه گذشت. ظهر فائزه، مهدی و محسن اینجا بودند. مهدی مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی گزارشی از سفر به هندوستان برای پیگیری ایجاد خط لوله گاز به هند از طریق دریا را داد ولی نتیحه ای نگرفته است. هزینه سنگین و اشکالات اجرایی مانع تصمیم هند است‌ و امید به این دارند که آنها روزی با پاکستان توافق برای عبور خط لوله کنند. فائزه از رفتن در جمع دانشجویان متحصن در کوی دانشگاه و مشاهده تظاهرات خیابانی گزارش داد. محسن از نگرانی بعضی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی از عواقب کار پیگیری و تنبیه مخالفان در شورش اخیر گفت.

در نماز جمعه های امروز نوع صحبت‌ها در حمایت از رهبری و به ضرر جناح چپ بود. در رسانه های خارجی نوعا از آقای سیدمحمد خاتمی انتقاد می‌شود که به وعده های خود و دانشجویان حامی خود پشت کرده و به جناح راست تمایل پیدا کرده و اعمال خشونت علیه مخالفان‌ را پیش گرفته است. اعلان‌ چین در مورد دستیابی به تکنولوژی بمب نوترونی باعث وحشت آمریکا شده و آمریکایی ها رسما خبر نزدیک شدن ایران به ساخت موشک با برد ۴۵۰۰ کیلومتر با کمک روسیه را اعلان کرده اند که کمی اغراق است.

بخش فارسی رادیو آمریکا و بی بی سی انگلیس بر اساس بیانیه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تفرقه و مشاجره جدیدی را دامن می زنند و القای شبهه می کنند که خرابکاریها کار جناح راست است به منظور بدنام کردن دانشجویان و جناح چپ بوده. آقای محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز تلفنی از عدم انعکاس اخبار مثبت تبریز در مورد آشوب‌های اخیر گله کرد.

منبع: سایت دیده‌بان ایرانیپ

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر