کد خبر: 164644
A

راغفر: بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند/نیروی کار متوسط و پایین هم در حال مهاجرت هستند!/خودرو ۱۱ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار می فروشند

راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه گفت: بانکها اصلی ترین عامل سرطانی اقتصاد کشورهستند. آنها با دریافت و تجهیز منابع خرد مردم، آنها را به همین نهادها می دهند برای واردات خودرو و ساخت و ساز مسکن و سایر فعالیت های دیگر.

راغفر:  بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند/نیروی کار متوسط و پایین هم در حال مهاجرت هستند!/خودرو ۱۱ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار می فروشند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دولت سیزدهم، در زمان آغاز به کار خود اعلام کرد برای اداره کشور برنامه ۷ هزار صفحه‌ای دارد و شعارهایش را بر اساس برنامه های مدون مطرح کرده است، اما بعد از ۲۰ ماه از آغاز به کار دولت، رئیس جمهور وزرای اقتصادی را مکلف کرد برنامه های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و تولید ارائه کنند. هر چند در ماه های گذشته، به بیان راهبردهایی تحت عنوان برنامه کنترل تورم اشاره شده، اما تورم همچنان مهمترین موضوع یا معضل اقتصاد ایران است.

دکتر فرشاد مومنی - استاد دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس موسسه مطالعات دین و اقتصاد و دکتر حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا، در نشستی با انتشار اختصاصی در جماران با بررسی مهمترین علل و ریشه های تورم، به بیان راهکارهایی در این ارتباط پرداختند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر