کد خبر: 187951
A

افزایش دمای هوا همچنان ادامه دارد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز شاهد جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.

افزایش دمای هوا همچنان ادامه دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ صادق ضیائیان، در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل و استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی با اشاره به مواج بودن شمال خلیج فارس، افزود: امروز شاهد جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به افزایش وزش باد طی روزهای جمعه و شنبه در زابل تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر این دو روز، در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، روز یکشنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی، در بعضی نقاط شمال غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۱ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف، گاهی کمی ابری، گاهی وزش باد و احتمال گردوخاک با بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر