کد خبر: 82766
A

کیهان این بار به محسن هاشمی حمله کرد

کیهان نوشت:در حالی که روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی مطالب مفصلی با مضمون سالگرد انتخابات شوراها و محدودیت‌های آن منتشر کرده‌اند، روزنامه سازندگی از قول محسن هاشمی نوشت: شورای شهر دارای اختیارات محدودی است که مهمترین آن انتخاب شهردار است و سپس بخش تصویب مقررات و نظارت بر اجرای آن که در هر دو بخش شورای شهر دارای اختیارات بسیار محدودی است.

کیهان این بار به محسن هاشمی حمله کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان نوشت:در حالی که روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی مطالب مفصلی با مضمون سالگرد انتخابات شوراها و محدودیت‌های آن منتشر کرده‌اند، روزنامه سازندگی از قول محسن هاشمی نوشت: شورای شهر دارای اختیارات محدودی است که مهمترین آن انتخاب شهردار است و سپس بخش تصویب مقررات و نظارت بر اجرای آن که در هر دو بخش شورای شهر دارای اختیارات بسیار محدودی است.

این سخنان در حالی است که سیاسی‌کاری، حرف اول را چه در شورای شهر فعلی و چه شورای شهر اول (دوره اصلاحات که به اختلاف و انحلال از سوی دولت خاتمی انجامید) می‌زند. در دوره اخیر نیز جز اتخاذ برخی مواضع مخالف‌خواهانه، تغییر نام چند خیابان به اسم برخی هنرمندان و حرف‌ها و توییت‌های روشنفکرانه، کار دیگری از اکثریت اعضای شورا مشاهده نشده است.

در واقع شورا و رئیس آن باید بگوید برای انجام کدام خدمت تصمیم گرفتند و برنامه ریختند که کمبود اختیارات مانع شد. در عوض روشن است که همین شورا ظرف 2 سال، سه بار شهردار عوض کرد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر