کد خبر: 108023
A

کنایه نشریه داخلی سپاه به جهانگیری/ برخی اصلاح‌طلبان برای ماندن در قدرت، حاضرند امنیت کشور را به تاراج بگذارند

نشریه اخبار و تحلیل‌های روزانه وابسته به معاونت سیاسی سپاه در شماره امروز خود به احتمال به نتیجه رسیدن توافق بین ایران و غرب در مذاکرات هسته ای وین طی هفته های منتهی به روز انتخابات واکنش نشان داد.

کنایه نشریه داخلی سپاه به جهانگیری/ برخی اصلاح‌طلبان برای ماندن در قدرت، حاضرند امنیت کشور را به تاراج بگذارند

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه داخلی اخبار روزانه معاونت سیاسی سپاه در شماره امروز خود با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: 

تجربه نشان داده است، برخی از اصلاح‌طلبان به‌منظور آنکه در قدرت بمانند، حاضرند امنیت کشور را به تاراج گذارند و امروزه در قدرت ماندن خود را در احیای برجام با فرمول آمریکا می‌بینند. چوب حراج زدن به امنیت و آرامش مردم؛ رفاه و آسایش برای ملت به ارمغان نخواهد آورد، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز ناآرامی و ناامنی از سوی مخالفان داخلی و خارجی گردد. جمع تورم سه سال گذشته، حدود ۱۳۳ درصد رشد قیمت‌ها بوده است و اگر وضعیت فعلی ادامه یابد، این رقم در پایان سال به ۲۲۰ درصد می‌رسد و این بالاترین نرخ تورم طی چهار سال متوالی است. مقامات اجرائی کشور به‌جای پاسخگویی برای سوء مدیریت‌هایشان، تلاش می‌کنند با بغض در سخنرانی و التماس از غرب (مذاکرات وین)، برای خود رأی جمع کنند تا شرایط کنونی کشور برای چهار سال آینده ادامه یابد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر