کد خبر: 151288
A

۱۰ نکته مهم و کاربردی کاپیتان جان پرایس در کالاف دیوتی

برای سال های متمادی، پرایس جریان جنگ را به نفع آدم های خوب تغییر داد و قهرمانان را در ماموریت های مهم با لهجه سنگین بریتانیایی خود هدایت می کرد. شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از درون بازی به این شخصیت جادویی دسترسی پیدا کنید.

۱۰ نکته مهم و کاربردی کاپیتان جان پرایس در کالاف دیوتی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کاپیتان جان پرایس از شخصیت های محبوب بازی کالاف دیوتی است که بر اساس مطلب سایت esportschimp و با اشاره به شخصیت کاپیتان جان پرایس معتقد است که ما نیازی به معرفی او نداریم. زیرا با حس شوخ طبعی دوست داشتنی که در زیربنای هویت نظامی بسیار خطرناک او قرار دارد، او شخصیتی است که در قلب عاشقانش تاج و تختی ایجاد کرده و از آن فراتر رفته است. برای سال های  متمادی، پرایس جریان جنگ را به نفع آدم های خوب تغییر داد و قهرمانان را در ماموریت های مهم با لهجه سنگین بریتانیایی خود هدایت می کرد. شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از درون بازی به این شخصیت جادویی دسترسی پیدا کنید.

1

سن کاپیتان جان پرایس

با جهش به گذشته به سال 1996، با چهره ای آشنا روبرو می شویم که باید تا به حال پیرتر شده باشد. کاپیتان جان پرایس، یا ستوان جان پرایس، در کنار کاپیتان مک میلیان کار می کند و ویژگی های بسیار مشابهی با کهنه سرباز ما در جنگ جهانی دوم دارد. CoD: Infinity War  همانطور که در کتاب ذکر شد، پرایس در نوامبر 1953 متولد شد، به این معنی که پرایس در زمان انجام این ماموریت 43 ساله بود. با در نظر گرفتن اینکه سه بازی بعدی Modern Warfare  بین سال های 2011-2017 انجام شد، آن زمان پرایس 64 ساله بود. شما می توانید در طول بازی با خرید سی پی این کاپیتان را تهیه کرده و از ویژگی های برتر آن در مقابل رقیبان خود استفاده کنید.

 

اولین ملاقات با کاپیتان پرایس

تاریخچه کاپیتان پرایس که در سایت  gamerant عنوان شده، یک تاریخ طولانی است و سه نسخه مختلف از کاپیتان بریتانیایی وجود دارد. یکی از آنها در اولین بازی Call of Duty  به نمایش درآمد و به رهبری برخی از عملیات در جنگ جهانی دوم  کمک کرد. اولین نسخه کاپیتان پرایس برگرفته از یک محیط جنگ جهانی دوم است. این نسخه که در آن کاپیتان به جای کلاه همیشگی خود یک کلاه بر سر داشت، یکی از اعضای مهم SAS  بود. او همچنین بخشی از لشکر 7 زرهی و لشکر 6 هوابرد بود و مایکل گاف صداپیشگی او را بر عهده داشت. برای دریافت شخصیت کاپیتان پرایس باید پس از خرید سی پی، اقدام به انتخاب آن کنید.

 

10 نکته مهم در مورد کاپیتان جان پرایس

1.منطقه جنگی

براساس مطلب عنوان شده در سایت wikiwand مدت کوتاهی پس از وقایع بازی اول، پرایس و لاسول شروع به نظارت بر یک سری عملیات طبقه بندی شده ویژه در شهر وردانسک، کاستویا می کنند، جایی که القاتالا به دنبال تجدید حیات تحت رهبری جدید، خالد الاسد، فعالیت می کنند. اسد در نهایت با ویکتور زاخائف، تروریست روسی برای انتشار گاز شیمیایی در سراسر وردانسک همکاری می کند. 

اپراتورهای سراسر کشورهای شرقی و غربی تحت نام «آتش بس» برای دستگیری اسد و زاخائف با یکدیگر همکاری می کنند. در نهایت، خود پرایس در کنار گاز به وردانسک اعزام می شود تا به اعضای گروه ضربت 141، گوست و الکس کمک کند. در نهایت، با کمک رهبر شورشیان اورزیک فرح کریم و فروشنده تسلیحات روسی نیکلای، زاخائف را که تلاش می کند موشک هسته ای را فعال کند، پیدا کرده و پرتاب را متوقف می‌کنند و زاخائف کشته می شود.

 

 

 

2.گروه ویژه 141

 براساس مطلب سایت  hero.fandom پس از مرگ زاخائف، در سال 2013، گروه ضربت 141 مأمور شد تا ماکاروف را در اوکراین حذف کند، جایی که پرایس، صابون و روچ با اپراتورهای دلتا فورس سندمن و درک "فراست" وستبروک کار می کردند. در طول یورش برای یافتن ولادیمیر، تیم در کمین نیروهای اولترناسیونالیست قرار گرفت و کاپیتان پرایس هنگام فرار متحدانش را پوشاند. پس از آن پرایس توسط فراملی گرایان دستگیر شد و به گولاگ محکوم شد و کد زندانی به آن داده شد. برای مشاهده این شخصیت هیجان انگیز می توانید با خرید سی پی آن را تهیه کنید.

22

1.بعد از جنگ جهانی دوم

با خواندن شرح زندگی جان پرایس در سایت   uncyclopedia درمی یابیم که پس از پایان جنگ، پرایس در تلاش بود تا شغلی را پیدا کند. او برای حضور در میدان جنگ به دنیا آمده بود نه پشت میز. او همیشه از اسلحه در مشاغل خود استفاده می کند، معمولاً او را اخراج یا دستگیر می کنند. یکی از دوستان به او پیشنهاد داد که به شکار برود. اما وی بیان می کند که "تیراندازی به عزیزان و بوقلمون ها به اندازه کافی خطرناک نیست". 

یکی دیگر از دوستانش به او گفت که باید شکار شدیدی را انجام دهد که شامل شیر، ببر، خرس و همچنین تمساح و خروس است.. اما این هنوز برای او کافی نبود. سپس تصمیم گرفت در جنگ کره و جنگ ویتنام شرکت کند. زیرا چیزهای وحشتناکی که در ویتنام اتفاق افتاد نگرش او را تغییر داد و تبدیل به مرد امروزی شد. پس از جنگ خلیج فارس او تصمیم گرفت پس از سالها خدمت نظامی بازنشسته شود، او مسیحی شد و اظهار داشت که مهارت های رزمی با استعداد او فقط به خاطر خدا امکان پذیر است .

2.3 سال بعد

در سایت callofduty.fandom  اشاره می شود که پس از دستگیری، پرایس در یک گولاگ در شرق پتروفپاولوسک روسیه زندانی شد و به عنوان "زندانی 627" نامگذاری شد و تا سال 2016 در گولاگ زندانی ماند. او توسط گروه ضربت 141 نجات یافت و برای بازیابی او به سایت حمله کردند که شما با خرید سی پی می توانید این مراحل را گذرانده و لذت ببرید. پس از شناسایی کاپیتان مک تاویش ، او تسلیم شد و به یگان ملحق شد و مک تاویش تپانچهای را که برای کشتن زاخائف در Call of Duty 4  استفاده شده بود را برمی گرداند.

 

3.موشک در هوا

 پرایس موافقت می کند که به گروه ضربت در تلاش برای کشتن ولادیمیر ماکاروف کمک کند . با این حال، پرایس برخلاف میل ژنرال شپرد، که اصرار داشت که ماکاروف اولویت اصلی آنها باشد، تصمیم میگیرد که جنگی که در ایالات متحده در جریان است را باید قبل از تمرکز روی ماکاروف پایان داد. او مانند متخصص در حمله به یک پایگاه دریایی روسیه عمل می کند ، ظاهراً برای انهدام یک زیردریایی، ولی هدف پرتاب یک موشک هسته ای به سمت ایالات متحده به دلیل استفاده از یک پالس الکترومغناطیسی در ساحل شرقی ایالات متحده است. 

4.خیانت توسط شپرد

SHEPHERD پس از ماموریت اضطراری گروه ضربت 141، به دو مکان که ماکاروف ممکن است مخفی شود هدایت می شود. یک انبار امن در مرز گرجستان و روسیه و یک معامله تسلیحاتی در یک انبار هواپیما در جنوب غربی افغانستان. گوست و روچ که هر دو نیرو پرایس هستند، توسط مردان شپرد مورد حمله قرار می گیرند .

پرایس تلاش می کند تا به گوست و روچ در مورد شپرد هشدار دهد، اما دیر شده است. پرایس به قصد انتقام از ماکاروف در مورد موقعیت شپرد با این فرض که "دشمن دشمن من دوست من است" اطلاعات می خواهد و او "بقیه کار را انجام خواهد داد". ماکاروف با اکراه به پرایس می گوید که شپرد از یک پایگاه کوهستانی مخفی در افغانستان به نام "سایت هتل براوو" استفاده می کند. ماکاروف سپس می گوید: "تو را در جهنم خواهم دید." پرایس پاسخ میدهد: "منتظر آن هستم. اگر ابتدا به آنجا رسیدی به زاخایف احترام بگذار."

111

1.انتقام از چوپان

در مواجهه با خیانت جنرال شپرد ، این زوج تصمیم می گیرند انتقام روچ، گوست، گروه ضربت و خود را بگیرند. آنها توسط نیکولای در  Site Hotel Bravo رها می شوند و مخفیانه به پایگاه نفوذ می کنند. آنها سپس با نیروهای شرکت Shadow  از طریق سیستم غار  Site Hotel Bravo مبارزه می کنند. شپرد کل پایگاه را خود ویران می کند و سپس دستور حمله توپخانه ای  Danger-Close را می دهد و قصد دارد این دو نفر را به قیمت جان افراد خود بکشد. صابون و پرایس زنده می مانند و شپرد را با قایق تندرو زودیاک در امتداد رودخانه تعقیب می کنند.

2.کشتن چوپان

شپرد در نهایت سوار Pave Low  می شود ، اما پرایس می تواند آن را ساقط کند. با این حال، زودیاک او و صابون که روی آن هستند، در آبشاری سقوط می کند. صابون از پرایس جدا میشود و سعی میکند شپرد را با چاقویش بکشد، فقط برای اینکه شپرد با حمله مقابله کند و با چاقوی خودش صابون را بزند.

 درست زمانی که شپرد قصد دارد صابون را با مگنوم .44 خود اعدام کند، پرایس با شپرد مقابله می کند و او را درگیر یک مبارزه تن به تن طولانی می کند. پرایس توسط شپرد غلبه میکند و نزدیک است تا سر حد مرگ کتک بخورد، اما زمانی که صابون چاقو را از سینه‌ اش بیرون میکشد و آن را به چشم چپ شپرد می‌ اندازد، نجات می‌یابد و ژنرال خیانتکار را میکشد.

3.نجات رمز نیکلای

 وفاداران ماکاروف  برای نجات خبرچین در معرض خطر خود نیکولای تیم SAS  را به تاخیر می اندازد با این امید که کمک آنها به او کمک کند تا دهکده را از دست افراط گرایان پس بگیرد، اما با تهدید گاز موافقت می کند و مکان مخبر را فاش می کند. پس از آن پرایس، گز و صابون به خانه ای که نیکولای در آن گروگان است، حمله می کنند. به محض ورود، گاز و برق را قطع میکند، خانه را در تاریکی فرو می برد و تیم، ویکتور و ساشا و سه نفر دیگر را قبل از اینکه نیکولای را بگیرند، میکشد.

11111

1.قیمت قبل از نجات کشاورز

پرایس همراه با صابون و گاز، نیکولای را با هلی کوپتر استخراج می کند، اما هلی کوپتر توسط موشک زمین به هوای دشمن سرنگون می شود و آنها مجبور می شوند با کمک یک AC-130H Spectre  راه خود را تا نقطه استخراج بجنگند. ، نام رمز Wildfire  در طول راه آنها جان یک کشاورز پیر را نجات می دهند . لذت بردن از تمام این مراحل با داشتن شخصیت کاپیتان جان پرایس میسر می شود که آن را پس از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید تهیه کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر